Julstäming på Fredsgatan.

Idag har jag varit i skolan och haft lite musik och det var kul, imorgon vet jag inte om jag ska åka upp eller inte. Jag känner verkligen inte för det men måste bestämma mig idag för har jag inte gjort det så kommer sängen att kännas mycket skönare imorgon än att ge sig iväg.

Jag lämnade in min rapport idag med och det känns bra att äntligen bli av med den, jag får hålla tummarna för att jag blir godkänd. Jag lyssnar på julmusik undertiden som jag har plockat lite och nu är jag klar och har tänt lite ljus och nu känner till och med jag lite julstämning. Nu har nedförsbacken mot helgen börjat och det blir lugnt faktiskt ska bara ut och äta en matbit med Matilda på lördag tänkte jag sen får vi se vad det blir av mer i helgen, söndag blir det lite mat ute hos mamma hade vi tänkt då vi ska fira Johan. Bättre sent än aldrig.

Dags att återgå till julstämningen för när mister Svensson kommer hem åker musiken av. Återkommer kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0