Lista.

Nu kommer listan som jag pratade om innan att jag skulle lägga ut.

Den som vill blir utmanad!

Nämn något som gjorde dig glad igår:  En lussebulle
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Startade datorn
Det sista du sa högt: NEJ! (datorn strulade)
Det senaste någon sa till dig: Varsågod.
Vad har du druckit idag: Kaffe.
Vad var det senaste du åt: En clementin
Vad var det senaste du köpte: Mat på Willys.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vita in till lägenheten och grön in till huset.
Vad är det för väder hos dig nu: Vinterland.
Godaste glassmaken: Vanlij.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej jag tror inte det.
Sover du tungt: Har gjort i hela mitt liv tills tre månader tillbaka.
Drömmer du mardrömmar: Ja senast igår natt.
Trivs du med ditt jobb: Jag studerar och det är inte så kul nu. VILL HA LOV!
Favoritklädsel: Myskläder.
Favoritlåt just nu: Vet inte faktiskt, blir nästan bara julmusik nu.
Vad ser du om du tittar till höger: Johan och soffan.
Vad gör dig glad just nu: Att jag snart ska få laga en god middag och kunna njuta lite av fredagen.
Vad ska du göra härnäst: Laga mat
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Känner mig mest harmonisk nu.
Favoritgodis: Bassets vingummi
Kläder just nu: mjukisbyxor och linne.
Sommarplaner: Ingen aning, förhoppningsvis komma iväg någonstans.
Hur många kuddar sover du med: Två
Spelar du något instrument: Spelade piano förr och kan fortfarande klinka lite, klinkar lite på gitarren med ibland.
Morgon eller nattmänniska: Morgonmänniska
Vad är viktigast för dig: Min familj.
Är du kittlig: Nej det kan jag inte säga fast ibland när jag blir lite flamsig kan jag vara lite kittlig.
Snarkar du: Inte vad jag vet.
Stjärntecken: Oxen.
Äckligaste insekten: Spindlar, fast det är ingen insekt så då säger jag älgaloppor
Stökigt eller välstädat: Oftast ganska så välstädat, har inte så mycket att hålla ordning på.
Längtar du mest efter just nu: Tills vi flyttar till Hånger, längtar efter att få börja packa ner och kolla efter möbler igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0