Mitt i veckan.

Nu har jag varit i skolan och haft en vfu-uppföljning och det gick bra. Sen var det hem ställa sig i köket och laga till lite mat som förövrigt blev jättelyckat. Idag blev det köttfärslimpa och JAG lyckades för första gången i mitt liv tror jag göra en vanlig hederlig brunsås som smakade gott. Så idag är jag stolt över det, nu framåt kvällen här så ska jag fortsätta att tvätta, sen blir det lite plugg och framåt sex halv sju så kommer matilda komma hit för vi ska ut och gå en liten promenad.

Jag känner mig ganska så pressad ifrån skolan nu men bara jag blir klar med den där sketna rapporten snart så kan jag koppla av lite. Fast vi har fortfarande B-uppsatsen kvar fast konstigt nog så känns inte den så betungande, dags att gå ner i tvättstugan igen.

Kanske återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0