Pluggtisdag!

Idag känner jag att jag har lite smått panik, ska skriva färdigt en rapport, göra en intervju och förbereda en redovisning. Vi får se hur det går men jag hoppas att jag hinner med allt. Jag får med andra ord ställa in en hel del planer för idag, jag hade inte så många men det blir sittläge framför datorn idag som gäller. Trotts att jag har så mycket att göra så sätter jag mig och skriver på min blogg det första jag gör, fast jag har hela tiden känslan av att "ähh... det löser sig alltid".

Är ledigt idag och det är skönt för sen blir det upp till skolan några dagar innan det är helg och helgen kommer även den att bestå av skolarbete med B-uppsats och grejer. Vi har fått en terminsöversikt över nästa termin med och min vfu infaller i slutet av terminen och det är bra för då kan jag nog åka till trysil och hinna med att flytta i lugn och ro. Får se om jag får tid över till något tisdagstema idag, känns inte så nu men vi får se kan juh inte sitta här hela dagen måste ge mig ut med hunden i alla fall.

Åter till studierna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0