Tisdagstema.

Jag tar mig lite tid att hinna med temat idag för jag tyckte att det var ett roligt tema idag. Temat är Nära och först tänkte jag på min hund men efter en stund så tyckte jag ändå att hon har fått stå mycket i rampljuset det senaste och det är inte hon som står mig närmast. Sen tänkte jag ta ett kort på ÖB för att det har flyttat in nära mig och bara irriterar för att det aldrig finns någon parkering längre. Efter att ha pluggat i tre timmar nu med en massa skolarbete så kom min sambo hem och det är också han som står mig närmst, han fick mig att släppa datorn en stund och skratta lite så dagens bild blir en bild på min Johan i skidbacken. Det är en utav de platser som vi bägge två trivs väldigt bra på och de platser som man trivs bra på ska man dela med sina nära.



 
 Vi fular oss i liften!

Klicka på den lilla bilden för att få den större!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0