Tjoho!!!

Idag känns allting ganska bra, det beror kanske på att jag har haft sovmorgon. Idag blir vi nog så gott som klara med B-uppsatsen och det känns SÅ skönt för då slipper jag tänka på den under jullovet. Min feber har släppt och jag pluggar och lyssnar på julmusik och nu är det inte långt kvar till ledigheten. Jag jobbar idag och imorgon och sen är jag ledig i en vecka och det ska bli väldigt skönt och välbehövligt, skulle det vara så att vi blir klara med B-uppsatsen idag så ska jag ta mig tid i jul att läsa lite böcker. Jag har ju två kursböcker att läsa men de väntar jag med och en är jag så gott som klar med, jag tänkte ge mig på Arn-böckerna för det har jag tänkt länge nu så skulle jag hinna med det så får det bli det i jul. Det är så mysigt att läsa tycker jag.

Jag har annars kommit in ganska mycket i julstämningen saknar bara det där vita som kallas snö, det var så mysigt förra veckan när det låg snö på backen. Det tråkiga är ju att det aldrig kommer för att stanna mer än över en helg, lite tråkigt men sånt är livet.

Nu ska jag se efter om mitt ris är färdigt, idag blir det kyckling och ris till middag. Mumsfillibabba..
Återkommer kanske när jag har slutat jobba.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!

Skönt för dig att nästa ha B-uppsatsen färdigt så att du kan njuta av julen. Själv fick jag en stor uppgift IGÅR... som ska vara inlämnad den 7 januari. Blev inte så glad... hade inte gjort något om vi fått ut den lite tidigare så man hade sluppit att sitta över julen. Blir så trött på HLK.

Ha en skön helg!

KRAM

2008-12-18 @ 16:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0