Fint väder ute..

Idag är det fint väder ute och jag sitter inne ännu.. Vaknade tidigt idag igen, vet inte vad det är med mig.. Men inte har jag gjort något vettigt för det. Ska börja jobba klockan tre så ska ge mig ut en sväng och gå med vivsingen Alma nu. Ska bli skönt fast gillar inte att solen har gått i moln men förhoppningsvis så hittar den fram igen..Jag ska bara kolla posten och sen blir det ut iaf.

Idag har jag bestämt mig för att bara egna förmiddagen åt mig själv och jag tycker att jag har lyckats bra med det. Min klasskompis skulle kommit hit idag och vi skulle skrivit på grupparbetet men hon var tvungen att jobba så vi tar det imorgon det var därför som jag bestämde mig för att ta en förmiddag för mig själv.. gick upp nio sen tittade jag på Oprah som jag egentligen inte gillar men idag var det faktiskt väldigt intressant, handlade om kvinnor som blivit väldtagna av sina män.. Så jag fastnade framför det med en kopp kaffe och en frukostmacka. När jag är ledig så stressar jag inte fram frukosten om jag inte är jättehungrig. Ikväll blir det jobb för hela slanten, vore väl dumt att påstå att jag ser fram emot det men pengarna knackar inte på dörren på fredsgatan 11 så har man en ledig dag och de frågar kan jag inte säga nej.

Nu längtar jag efter sommaren då man kan vara ute till elva och det fortfarande är ljust och bara umgås i värmen om vi nu får någon i sommar. I år ska jag iaf ha några veckor semester när resten av mina nära och kära har det. Blev för tråkigt förra året när jag bara jobbade och jobbade, sen hade jag en vecka helt ensam och det var inte heller kul. Jag slu´tar skolan vecka 23 och chefen på Willys sa att dom inte behöver mig förrens vecka 26 så har jag tur får jag två och en halv vecka där, men jag skulle inte tro på att jag blir ledig. de sätter säkert in mig ändå. Men det är kanske på sätt och vis bra för då kan jag ta två veckor mitt i sommaren utan att få dåligt samvete. kommer två bilder längre ner med sommarminnen!

Nej nu har jag suttit här för länge. Ska ge mig ut nu, kanske tittar förbi en gång till innan jag kryper till kojs efter jobbet ikväll.. Kram och hej


                                     
En varm sommardag på min student!     Johan en varm sommarkväll från
Jag och min bror..                                        midsommar -06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0