Fredag..

Nu var det fredag igen. Tiden bara rinner iväg och jag vet inte vart den tar vägen. Ikväll är det arbete igen, men bara tre timmar. sen blir det nog hemoch ta det lugnt och vila efter veckan som varit. Jag skulle nog ljuga om jag haft fullt upp. Eller har haft det ganska fullt men ändå varit hemma ganska mycket. Idag har Matilda ifrån min sutiegrupp varit här och vi ahr renskrivit vårt temaarbete, sen har jag varit ute och gått och klockan sex börjar jag jobba så har varit ganska effektiv idag.. hehe.. Jag hoppas att Johan är hemma idag när jag kommer hem ifrån jobbet så att jag slipper vara själv är så tråkigt. Men vi får väl se om jag blir själv eller inte..

Annars så blir det lugnt i helgen, antingen så ska jag till johans mamma och fira henne på lördag eller så ska jag träffa några kompisar från förr, vad gammal jag lät nu. Sen på lördagskvällen så ska vi som sagt ha johans mammas hund för hon ska utomlands och någon gång under helgen så ska vi ut till Katarina. Men annars blir det lugnt.

Kram och trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill sticka ut i mängden

Hej!
Du missar väl inte min tävling där du kan vinna en goodiebag med smycken?
http://www.designadinblogg.se/1203982897_tvla_och_vinn_en_good.html
Var med och tävla du med!

2008-02-29 @ 16:54:10
URL: http://www.designadinblogg.se
Postat av: Ida

tackar =) hoppas du får en bra helg! Nu ska jag börja arbeta!

Kram

2008-03-01 @ 06:51:52
URL: http://fiisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0