Måndag..

Jaha.. Då var det måndag igen, ny vecka och lön. HÄRLIGT! Den sista föreläsningen var så rolig idag, den handlade om saga och fantasi så rolig. Imorgon ska jag inte upp till skolan, skönt. Får vara hemma och plugga på den sketna tentan som hag har på onsdag. Det ska bli så skönt när onsdag eftermiddag är här. Annars är jag hemma ifrån skolan torsdag och fredag men ska jobba på willys, det ska bli skönt att slippa åka upp. Kan sova lite längre då. Fast just nu är jag inne i en period då jag inte kan ligga längre än till halv tio. Det är konstigt men faller säkert in i mina mönster snart förhoppningsvis. Hehe..

Annars händer det inte mycket i mitt liv för tillfället. Jag pluggar, jobbar, tränar och slappar, var väldigt länge sedan jag var ute och red men jag kommer aldrig till skott att höra av mig sen har vi svårt att få till någon gång med. Men det blir nog av om ett tag. Nu ska jag återgå till kvällen och ta det lugnt.

Kram Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0