Onsdag..

Idag har den tyngsta lasten släppt från mig.. Gjorde min tenta idag, kändes som om att det kan gå precis hur som helst och det känns inte bra. Vi får väl se om tre veckor hur det har gått. Annars idag så hade jag skrivit klart tentan vid tio tiden, den hade jag tre timmar hål tills att vi skulle ha ett seminarie på en jätte tråkig bok som vi har läst. det skulle hållt på tills halv fem men hon släppte oss vid kvart över två så jag hann med fem över halvtre täget vilket var skönt.

Har köpt presenter till Ann och Adam med idag så vi har farit runt på stan till sju och sen hem till Ann en sväng. Sen iväg och handla lite inför helgen. Nu har vi precis kommit hem, oj vad skönt det var att kliva i myskläder och sjunka ner i fotöljen här hemma. Nu har jag långledigt ifrån skolan tills måndag ska bara arbeta två dagar på willys, sen ska vi åka till katarina hela lördagen eller söndagen. Jag ska ha alma på söndag för att Ann ska till Teneriffa och Johan och Adam ska köra henne och hennes kompis till flygplatsen så jag får bli hemma med hunden.

Jag hade tänkt att kolla på film och ta det lugnt men blir nog sängen tidigt ikväll, det är så tråkigt väder med så man blir trött av det. Fast den frasen har man nog sagt några gånger nu.

Hej så¨länge.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej nina! välkommen hit får man kanske säga =) idag skiner solen, passa på att vara ute lite, det ska jag! Ha det gott!

Kram Ida

2008-02-28 @ 08:57:18
URL: http://fiisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0