Tisdag..

Jaha då var det tisdag. Jag sitter hemma och lyssnar på när regnet trillar ner mot rutan. Jag har inte varit ute mycket idag, bara en liten sväng med vovsingen men annars har jag bara pluggat. Jag har en stor tenta imorgon så pluggar lite på den, men när jag läser så tycker jag att jag redan kan det mesta så tror inte jag lägger ner så mycket energi på den mer nu. Dem säger att man inte ska hårdplugga dagen innan så mycket för då sätter det sig inte ändå. Har börjat tvätta lite med nu, när johan kommer hem så blir det städning så passade på att tvätta matorna och lakanbyte blev det med. skönt att få sova i nya lakan.

Nej om jag ska aåtergå till mina böcker och mina papper nu. Usch ligger skolböcker över hela lägenheten, ska bli skönt att städa av sen och få det fint och fräscht.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0