Cykeltur..

Idag så köpte Johan sig en cykel och han ville provcykla så vi cyklade en bra runda. Först runt Hornaryd och sen runt citronen och sedan hem för att hämta Siri som fick sitta i cykelkorgen ner till osudden. När vi väl kom dit så fick hon springa löst vilket hon tyckte var så underbart, hon tyckte att vattnet verkade väldigt spännande för hon hoppade i och badade den lilla skrutten. Jag trodde inte att hon skulle göra det så jag blev riktigt chockad.

Ann fick komma och hämta henne i bil för vi tyckte att hon var kall så vi ville inte att hon skulle behöva åka i cykelkorgen hem för det blåste ganska kallt. Nu ska jag ta och duscha och sedan blir det bädda nya lakan i sängen och efter det så¨blir det sängdax, jag ska jobba i kärda imorgon igen så får bli tidigt ikväll skulle jag tro fast jag måste vänta tills tvätten är färdigtorkad innan jag går och lägger mig.


 Blöt vovve i mattes famn nere vid sjön..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0