Helgen som varit.

Har varit väldigt skön, vi hade en långhelg nere i husvagnen jag, Johan och Siri. Vi åkte ner när jag hade slutat jobba vid halv fem. Vi orkade inte laga någon mat när vi kom ner så det blev en pizza från lanternan. På fredagen kom Kalle ner och Tobbe var redan nere i en annan husvagn och på kvällen så grillade vi och spelade lite minigolf.

Det har blivit en och annat dopp varje dag och det har varit så underbart och vattnet var jätteskönt. Nu blir det inte att vi åker ner i helgen för mamma fyller år och jag ska jobba så vi får bli hemma men vi får göra det bästa av det och ha det mys-pys här hemma.

Nu till veckan blir det jobb för fulla muggar, jag ska jobba på Solstrålen i fyra dagar vilket är jättekul och sen blir det willys två dagar innan jag blir ledig på söndag. Så blir nog bara en massa veckopyssel denna veckan, jag har inget plugg längre och det känns väldigt skönt att slippa det på tio veckor. Semestern närmar sig också med stormsteg och det känns skönt men tyvärr så går den väl över för fort.

Kommer lite bilder från helgen snart, eller iaf bilder på Siri ifrån i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0