Helgen, Sommar och sol

Tyvärr så har jag inte kunnat utnyttja det fina vädret sådär jättemycket, igår jobbade jag hela dagen och sen drog vi till gislaved och var inte hemma förens halv fyra. idag var jag uppe vid åtta för jag skulle rida en liten sväng. Jag var hemma igen vid elva och då var jag så trött så jag somnade innan jag hade lagt huvudet på kudden. Sen sov jag till ett och det var riktigt länge sedan jag sov så länge, fast jag var uppe tidigt på morgonen så det räknas inte tycker inte jag.

När jag väl hade kommit upp ur sängen igen så tränade jag och Siri lite allmänlydnad så som förbud, sitt, stå och ligg. Vi har också börjat träna in dansa för vi ska visa upp en liten konst när det är sista tillfället på valpkursen och det går riktigt bra faktiskt. En dag som denna saknar jag Hångerbyvägen då man kan sola och hoppa i plurret när man blir för varm, fast det vore inte fel att ligga vid havet heller men det ligger lite för långt för bara en dag tycker jag. Nästa helg blir det Varberg från torsdag till söndag och det ska bli så skönt äta gott och må gott i allmänhet.

Nähä om man ska ta tag i sitt liv och ge sig utanför dörren och passa på när det väl är fint, man vet aldrig hur länge detta håller i sig. Börjar säkert regna perfekt till midsommar och då bara klagar vi men hoppas på fint går juh i alla fall. Nu är det bara onsdag kvar i skolan med sen så är det slut för denna terminen och tio härliga veckor med sommarlov väntar. Jag ska faktiskt inte jobba särskilt mycket heller och det kan iof både vara för och nackdelar. vad jag menar med att inte jobba så mycket det är att jag ahr inga 14-dagarspass i rad i år alls och två veckor semester och fem helger ledigt och det ska bli så skönt.



 Bild 1: Johan och Vivi i husvagnen
Bild 2: Jag badar i Varberg, Sommar och sol
Bild 3: Bevis på att min hund är morgontrött och knasig som kryper under täcket när man har så mycket päls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0