Ledig dag idag..

Idag är jag ledig och jag kunde inte sova längre än till halv åtta sen var jag jättepigg och var tvungen att gå upp. Jag förstår inte varför, jag jag gick upp och kollade på nyhetsmorgon men Siri hon låg och sov till halv tio den lilla sjusovaren.

Jag ska snart gå och handla lite tvättmedel och andra behövliga saker och sen blir det tvättstugan för hela slanten. Jag ska först träna lite med Siri så att hon lugnar ner sig lite för hon är energi till hundra. Hon behöver lite stimulans skulle jag tro och hon blir bara bättre och bättre för varje dag, det är juh ett bra tecken än att det går åt andra hållet i alla fall. Jag pratade med dem som bor under oss igår med och kollade om dem hörde något från Siri nu dessa dagarna när hon har varit själv. Hon blir så ledsen när man går och hon bara skäller och skäller men hon lugnar sig tydligen ganska fort och det känns juh skönt, för huset är inte välisolerat så hon sa att dem borde hört henne för dem hör när vi går men sen lugnar hon nog ner sig eftersom det blir tyst. Hon är juh tyst när jag kommer hem med så jag hoppades på att hon skulle vara tyst resten av dagen med och det är juh skönt att hon är det då.

Nähä om man ska ta och sätta på sig lite kläder och fixa med tvätten lite så det är klart när jag väl ska gå ner i tvättstugan vid ett.

kram kram.


Kommentarer
Postat av: ida

Ja, det är verkligen ett kanon läge där, dessutom tror jag aldrig man tröttnar på utsikten. Lycka till med tvätten idag, själv gjorde jag mitt inom det området igår =)



Ha en bra dag! Kram

2008-06-11 @ 10:35:38
URL: http://fiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0