Måndag och varmt..

Jaha det var den måndagen det och nu är det riktigt varmt och det är härligt om man kan ligga vid vattnet. Jag älskar värmen men den kan väl vänta med att komma tills vi har semester, fast vi bor i landet Sverige och där kan inte vädret anpassa sig för fem öre utan är aldrig som det ska vid rätt tidpunkt. Men jag tycker i alla fall att vädret är skönt om man hinner ligga vid vattnet.

Idag har jag annars jobbat en liten stund, sen var det hem och släppa ut Siri och umgås med henne en stund och efter det så fick jag åka och handla. Jag glömde min handväska på Willys men en snäll dam hade lämnat tillbaka den till kassan. Berit bara skrattade åt mig när jag kom och frågade efter den. Jag förstår inte detta, jag är väl inte så tankspridd? Eller jo är nog det en hel del av min tid.

Sitter och förbereder redovisningen till onsdag nu och sen blir det nog lite matlagning innan det blir dags för lite sömn. Imorgon bär det av till Forsheda igen och det känns roligt för idag var det riktigt kul. Vi var på kvarnagården på besök så jag blir nog inne ikväll för ute har jag varit hela dagen så det är knappt så man orkar att ge sig ut nu mer. Ja ja, nog om det nu ska jag gå och göra lite nytta. Kram och hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0