Siri..

Idag har jag varit ledig och förmiddagen tillbringade jag ihop med Siri och vänner, det blev en städning av lägenheten med. Sen vid två så kom Johan hem och han behövde lite nya kläder så vi åkte ner till stan för att köpa kläder till honom. Han hittade ett par byxor och jag blev glad för jag hittade en klänning som jag kan ha på bröllopet och det gjorde mig glad.

När vi kom hem så tog jag Siri och åkte till skogen för att hon skulle få träna lite och hon var så duktig. Nu har jag äntligen hittat en skog som ligger nära där jag bor och där det inte går för många bilar. Idag när jag stod ute i köket så hade siri fått tag på en tom påse med ostbågar och krypit halvvägs in i den jag stod dubbelvikt och skrattade, skickar med en bild på det hela. Nu har hon fått ett springryck trotts att vi varit ute i skogen, ibland är hon bra konstig min lilla vovsing.

 Lite suddig men ändå ganska rolig!

Kommentarer
Postat av: Ullis

2008-07-03 @ 12:24:20
Postat av: Ullis

Hållå!

Vad har hänt med Bloggdrottningen?!

Har hon tagit semester redan?

Vi ses i Varberg till helgen!

Kram Ullis

2008-07-03 @ 12:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0