Tidig dag..

Idag så har jag varit på Solstrålens förskola igen och det har varit ganska lugnt idag. Jag började redan vid sex och det hade bara trillat in tre barn till klockan åtta så det var riktigt lugnt idag faktiskt och det kan vara lite skönt ibland med. Man känner att man hinner med barnen lite mer för vi lekte och grejade en hel faktiskt.

Sen var det hem till mitt lilla vilddjur som stod och väntade i dörren, hon var inte lika hysterisk idag när jag kom hem som hon har varit de andra dagarna. När jag hade varit ute med Siri så blev det lite städning av lägenheten eller i alla fall damsugning och torkning av golvet. Jag plockade även med kläderna som jag haft med mig till husvagnen i helgen. Så nu är det ordning här hemma i alla fall och det är inte ofta som det är det. Hehe.. När jag hade städat så la jag mig i soffan och kollade på tv, eller jag somnade efter fem minuter och sov i en timme typ och sen blev det lite matlagning. Nu är det alltså städat och jag är mätt i magen nu är det bara disken kvar men den ska Johan ta sa han så det blir nog bra.

Imorgon är jag ledig och då blir det tvätt för hela slanten och sen blir det nog ganska lugnt med skulle jag tro. Jag och Siri får mysa lite för oss själva här hemma sen tittar väl Johan hem runt halv fem fem och det är alltid trevligt när sambon kommer hem och man har någon att prata med.

Nej nu blir det nog tv:n, dem säger att det är fullt med skogsbränder nu när det har blåst så mycket, jag får nog kolla upp detta.

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0