Tisdagstema..

Idag var veckans Tisdagstema RETRO och jag har ingen aning om vad det betyder så jag frågade min kära kompis Ida som förklarade det för mig och har jag fattat det rätt så är det när man gillar någon trend som varit från förr eller något annat som man har intresse för som har funnits för länge sen. Jag tror att det menas att man tar en tillbaka blick i tiden och kolla om det var någonting som man gillar, kan ha fattat helt fel men har gjort mitt bästa.

Denna bilen åkte min faster på sitt bröllop och jag tycker att gamla bilar är väldigt fina om dem är i ett fint skick. Vad det är för bil har jag ingen aning om.

Denna bilen åkte min faster på sitt bröllop och jag tycker att gamla bilar är väldigt fina om dem är i ett fint skick. Vad det är för bil har jag ingen aning om. Det fick bli mitt tisdagstema.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0