Torsdag..

Nämen se man på, nu sitter jag här igen och suckar över att jag ska jobba klockan fyra och att sirijust kissade på golvet trotts att vi var ute för tio minuter sedan. Ja ja jag får trösta mig med att hon i alla fall går till dörren, då har hon fattat vinkeln. Kissar bara vid dörren nu för tiden så jag får säga att det till stor del är mitt eget fel att hon kissar inne.

Tack Sofia för inlägget, då vet jag att ni inte gett upp hoppet på att läsa i alla fall. haha. Eller inte du i alla fall. Nu blir det jobb hela helgen och sen är det bara en vecka kvar tills jag ska ha min efterlängtade semester och det ska bli så skönt. Nu ska jag återgå till tvätten som är i källaren. Kram

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej!

Än har jag inte gett upp hoppet om ett nytt inlägg!!

Vi ses!

Kram Ullis

2008-06-27 @ 12:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0