Uppdaterad och överflyttad..

Nu kan jag använda blogg igen för nu har jag flyttats över till den nya servern eller vad man nu ska säga. Sitter nere i husvagnen och har det skönt. Ska snart äta jordgubbar och glass och det ska blir gott det, nu denna helgen har man kunnat köpa svenska jordgubbar också och dem är extra goda. Annars blir det lugnt idag för Johan har åkt hem och jag ville inte följa med för hemma får jag bara sitta själv hemma och glo och det är inte kul.

Nu funderar jag på om jag ska gå ner och bada eller hur jag ska göra, måste få med mig någon ner för det är inte kul att bada själv tycker inte jag. Imorgon är det näst sista gången på valpkursen och då ska vi träna lite agility eller bara de enkla sakerna för man får egentligen inte träna förens hunden är ett år för hunden kan skada lederna, jag hoppas att agility är något som Siri kan tänka sig för jag skulle nog tycka att det vore kul.

Kram och hej leverpastej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0