Annandag påsk och påsk i allmänhet..

Jaha då har vi kommit till annandag påsk och idag har det varit så hemskt. på förmiddagen så var jag ute i Hånger en sväng och hälsade på valparna igen, sen var jag till mamma och åt lite mat innan det bar in till stan igen i halkan. Det var inte alls kul att köra bil idag så det var skänt att ställa bilen på storks parkering och veta om att jag inte skulle behöva köra bil mer idag. Gillar inte alls att köra när det är sånt här väder, Usch! Sen när jag kom ifrån Hånger så bar det iväg till Willys och jobba i tre och en halv timma, där gick tiden jättefort fast det gör det alltid när man bara jobbar en sån kort stund. Skönt att det är dubbelt betalt idag i alla fall, känns inte lika hårt att jobba då. När jag kom hem ifrån jobbet så fick man slänga in en maskin tvätt med johans jobbarbyxor så att det skulle bli rent, undertiden som den maskinen blev klar så åkte jag och Johan och handlade. När vi kom hem hängde Johan upp tvätten och jag gick upp och plockade in maten. Nu har jag pluggat i minst en och en halv timma, skönt att få det gjort och det var inte så jobbigt när jag väl började med det idag.

Annars har påskhelgen varit lite si och så, har mått lite dåligt i allmänhet. Jag har gått med ständigt molande huvudvärk och varit lite småsur, fast har varit som en sol efter att man varit hos valparna men den gladmedicinen har oftast gått över efter en stund. Nu är det bara en vecka kvar tills vår lilla valp kommer hem till oss så mysigt.

Nej nu ska jag och Johan gå och plocka ner tvätten. Hoppas er påskhelg har varit okej. Kram Nina


Bilder jag drömmer mig bort till...
     

Kommentarer
Postat av: Tina

Vännen, hinner du med boxing imon?

2008-03-24 @ 23:27:52
URL: http://tinasfinelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0