Helg..

Idag är det lugnt, har jobbat hela dagen eller iaf till klockan fyra sen har det varit väldigt lugnt. Jag har blivit så förkyld nu förra veckan, men idag är det nog den värsta dagen. Känns skönt med lite sovmorgon imorgon oj vad jag ska sova imorgon bitti, om jag kan vill säga var riktigt längesedan som jag kunde sova till nio tio utan att vakna alls. Hoppas på att första dagen blir imorgon, hehe.

Imorgon ska vi ut och hälsa på valparna igen och det ska bli så mysigt tycker jag, sen på kvällen så ska vi ut och äta lite hemma hos mamma och pappa. Joel kommer hem så det ska bli trevligt, var länge sedan som jag var ute hos mamma och pappa nu så det ska bli kul.

Nej dax att börja med maten, bli lasange ikväll sen blir det nog lite melodifestival skulle jag tro.

Kram och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0