Jippi..

Jag har idag fått tillbaka både min salstenta och väsktemat. Fick två poäng ifrån vg på salstentan, så skönt. trodde inte att det skulle gå så bra, nu behöver jag inte tänka på den mer så underbart. Sen fick vi vg på den muntliga redovisningen av temaarbetet och g på den skriftliga, också det väldigt lättande. Så nu har vi bara två eximinationer kvar innan det är dags för vfu (verksamhetsförlagd utbildning). Så skönt!

Jag känner att jag inte är så duktig med att skriva idag, gör en massa småfel hela tiden och har ändrat nu säkert tio gånger i detta inlägget, men det finns säkert småfel kvar ändå. haha.

Nu har jag suttit och pluggat på de två eximinationerna som vi har kvar och nu är jag ganska trött faktiskt, ska upp tidigt imorgon så jag får nog släcka och sova nu. Jag och johan ser så roliga ut ikväll skulle jag tro, vi ligger i sängen och har en varsin dator i famnen. Datafreaks!

Nej, återkommer imorgon, nu blir det natta för mig här. Imorgon återkommer jag med både inlägg och förhoppningsvis något tisdagstema med.

Kram och godnatt..

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Jo, det vet jag ju att hon är ihop med någon där ute. Jaså, då är han nog det om hon säger det. Måste säga att jag blev lite nervös när pappa sa så för dom ser inte härliga ut hästarna som går där. Han har väl djurskyddsinspektör och grejer efter sig, inget vidare! Grattis till tentorna =)

Nu ska jag arbeta klart innan jag ska hem och pyssla om den stackars sjuka Magnus, det är inte lätt med förkylning inte ;) Ha det gott! Kram

2008-03-11 @ 11:23:26
URL: http://fiisan.blogg.se
Postat av: Ullis

Hej Nina!

Nu kom jag på att du sagt att du börjat att blogga!
Kul! Nu har jag en ny länk till mina favoriter!
Vi ses i kväll!
Kram Ullis

2008-03-11 @ 16:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0