Lördag och helg...

Idag är det lördag och jag sitter uppe i Göteborg och tittar på melodifestivalen. Har det lugnt och gott, dricker ett glas vin och ska snart gå och bada i bubbelpoolen utomhus så mysigt och skönt. Eller nu börjar juh klockan bli ganska mycket så vi får se om det blir något bad ikväll. Imorgon ska vi ta det lugnt med, ska hämta Ann på flygplatsen här i Göteborg.

Lite ledsamt för jag har missat besöket hos Katarina, jag hoppas att hon inte har glömt mig. Vi får se, Ullis skulle höra av sig när de hade varit där och hälsat på de små puppisarna.=) Har fått lite vårkänslor nu idag med, har suttit ute på johans pappas altan och solat lite så gott.

Nej blir inte mycket mer ifrån mig ikväll men blir kanske något nytt imorgon.


Ha en trevlig helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0