Onsdag? Eller?

Idag är det onsdag och jag sitter i skolan och är så trött. Somnade inte förens runt tre halv fyra inatt också skulle jag upp vid fem, eller sov nog lite emellanåt men kollade till på klockan ganska många gånger. Det är så jobbigt att gå upp så tidigt när man inte sovit länge. Det är inte världens roligaste heller att sitta här i skolan och vara jättetrött. Väntar på att mina studiekamrater ska komma så att vi kan börja arbeta någon gång så att jag får komma hem och lägga mig innan vi ska ut och äta på lilla krogen ikväll. Så idag blir det först sitta här uppe på skolan nu på förmiddagen, sen hem och sova en stund och sen ut och äta på lilla krogen skulle jag väl tro. Är det såhär fint hela dagen som det är nu ute så skulle jag väl kanske hinna gå en liten runda med Alma. Vi får se.

Annars har det inte hänt mycket i mitt liv sen jag skrev i fredags, eller skrev en sväng igår men det blev inte så mycket berättande om vad som hade hänt i helgen. Blev bara tisdagstema och lite berättelser ifrån gårdagen. Har varit ledig många dagar nu så det känns inte som onsdag utan som tisdag tycker jag, därav rubriken idag. Jag har inte gjort så mycket på mina lediga dagar heller, i helgen skulle jag åkt till Katarina men det blev inte av så vi får väl se när det blir. Hoppas inte att det blir till helgen för då är jag inte hemma, men valparna börjar bli stora nu men vi får hoppas på det bästa. I lördags var vi och firade Ann hemma hos henne och sen i söndags tog jag det mest lugnt och var hemma med Alma, gick en runda i regn och rusk och en när det var uppehåll. Jag kommer ut så mycket nu när jag har hand om Alma. Det är skoj eller iaf uppfriskande, även om det regnar faktiskt.

Nu går jag i skolan imorgon och sen är jag långledig igen, ska eventuellt arbeta på willys på torsdagkväll men det är inte säkert ännu, sedan så skulle jag egentligen arbeta helgen men har tagit ledigt för att vi ska upp till Göteborg och hälsa på Johans pappa. Det ska blir trevligt för det var länge sedan vi var där nu. Nej om man ska spara sina krafter på att skriva till senare idag kanske. Vi får se vad jag hinner med och kommer ihåg.
 
Ha en bra dag i solen!


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

ushc jobbigt

2008-03-05 @ 08:04:51
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Josefin

Hej Nina!!

Tack för igår. Vill bara säga att anledningen till att du inte kunde sova sen var säkert att du drack kaffe. Man ska inte dricka kaffe på kvällen. Ha det gott i skolan. Kram Josefin

2008-03-05 @ 10:26:29
Postat av: Sofia

Jag tror också att det var kaffet...
Jag kunde inte heller sova...
Kram Sofia

2008-03-05 @ 16:56:44
Postat av: Ida

Hej nina =)

Pappa åkte runt clarence häromdagen och vet du, han är nästan hundra på att hamilton går där ute, raggig och skitig. Jag tänkte att jag skulle åka där runt någon dag och spana. Stackars honom att han hamnade där till slut, det var ingen som ville ha honom då antagligen..

Hoppas du haft en bra dag! Kram Ida

2008-03-05 @ 17:36:27
URL: http://fiisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0