Påskdagen..

Idag har det inte varit min dag, har varit allmänt slö och hängig och inte alls intresserad av att göra någonting. Jag har till och med varit ledig men har inte orkat ta tag i någonting, borde pluggat men jag är så trött på det. Det blir nog att jag får sitta en bra stund imorgon med det. Bara för att man borde göra något med skolan som ligger och tynger så blir man nerstämd för det med. Fast satt och läste litteratur i en timme iaf, men borde gjort lite mer. Men men det får väl bli imorgon som sagt.

Jag har ont i huvudet och är ganska trött nu så det är som det är med allting idag, fick trätta valparna en stund och det lättade upp humöret en hel del. Nej om man ska ta och sova nu. Har lagt in denna veckans tjejsnack med kolla gärna in det också.

Kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0