Så då var det natten!

Ja då var det natten, har inte kommit till ro att somna ikväll. Jag har varit på Mary kay party hos Johans kusin och som vanligt så handlade jag för mycket. Jag ska inte gå på sådana partyn. Sen när jag kom hem så plockade jag ihop lite grejer som jag måste ha med till skolan imorgon. Försöker fjeska med johan så att jag får ta bilen imorgon. Hoppas hoppas!

Jag har även fixat till tisdagstemat vilket också var mycket roligt, bara allt fungerar med tekniken så är det riktigt roligt att fixa och dona. Nej dags att försköka sova. kanske skickar iväg ett inlägg imorgon när jag kommit hem om´lite vad som hänt mig i veckan.

Kram och godnatt..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0