Sista dagen i veckan!

Idag är det sista dagen för mig i skolan och alltså för mig sista dagen i veckan. Jag ska arbeta ikväll på willys men dock bara tre timmar så det känns inte så jobbigt. Jag sov i alla fall inatt, två av johans kusiner påstår att man inte sover om man sricker kaffe på kvällen.. Schii fick ni jag sov som en stock inatt, haha. Trotts att jag drack kaffe igår- kväll.

Annars är det som valigt lugnt, vi hade redovisning av vårt temaarbete nu på förmiddagen och det gick bra så det var skönt att få det avklarat. Nu är det bara en inlämning och en redovisning kvar innan vi går ut på vfu så nu börjar jag se lite ljus. hehe. Vi ska få tillbaka vår hemtenta idag och det känns väl lite si och så, känns som om att det kan ha gått hur som helst. På måndagen får vi tillbaka salstentan vilket inte heller känns så bra men men, någon gång måste man juh bita i det sura äpplet. Fast det kanske inte blir något surt äpple någon av gångerna, hoppas går juh.

Nej nu ska jag gå tillbaka och lyssna på den sista redovisningsgruppen innan vi får åka hem, jag skriver nog ett inlägg till ikväll om hur det gick på hemtan.

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Jag körde runt clarence härom dagen men jag kunde inte re ut om hamilton var där. De var för raggiga och jag kände inte att jag kunde gå ut och ställa mig och glo direkt. Det är helt ok att du la ut bilder på hästarna =) Baghera var inte ute så förmodligen går han inne hela dagarna för jag körde börbi vid 12 tiden mitt på dagen..

Hoppas helgen är bra! Kram

2008-03-08 @ 18:01:32
URL: http://fiisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0