Sommarminnen..

Idag är det så tråkigt väder, men jag har varit nere på stan med mamma, hittade faktisk lite kläder och grejor. Krämerna som jag köpte var skönt att få införskaffat, så nu ska min hy bli fin haha. fick en mask på köpet med och det är juh alltid skönt. Mamma kommer snart hit också ska vi fika, annars blir det lugnt resten av kvällen. Ska bara till Ann och ge henne hennes presenter för hon fyllde år i torsdags, sen ska vi ha Alma med oss hem inatt. Vi får väl se hur det går. Men det går nog bra.

Som sagt tidigare så är det jättetråkigt väder så jag har drömt mig bort till mallorca och havet.
Jag älskar havet, är så fascinerad av hur vakert det är och samtidigt fascinerad över vilka krafter som finns
i havet.. Skickar upp några bilder på havet som jag tog i våras på mallorca.

             
Bild 1: Högt uppe på ett berg, Så fint blått havet är
Bild 2: Så lugnt och stilla, fin utsikt
Bild 3: Bild tagen ifrån en strand, Så sugen på att hoppa i.
Bild 4: Havet i kvällssol, finns inte mycket som slår det.
Bild 5: Havet stormar, har inte sett så stora vågor förr.


Kommentarer
Postat av: ELLa...

Jag hoppas jag gjorde rätt hehe. Jag håller med, barn ska få vara barn så länge de vill =) .. och tack för att du var så snäll och svarade på mitt inlägg.. Behövdes lite svar, för att se om man verkligen gjorde rätt =)


Kramizzz

2008-03-01 @ 17:03:48
URL: http://amella.blogg.se
Postat av: ELLa ...

btw.. Finaaa bilder =)

2008-03-01 @ 17:05:45
URL: http://amella.blogg.se
Postat av: ELLa..

Nu har jag VFU på Ekbackens förskola =) .. Jag trivs där jättebra =) presonalen och barnen är underbara.. Hur går de för dej me din utbildning? Har ni mkt?

Kramizzz

2008-03-02 @ 13:40:25
URL: http://amella.blogg.se
Postat av: ELLa...

ojjdåå =) men vad kul att ni får byta så.. Vi får inte byta så ofta =( .. Men,men.. =) ..

Ni har faan tur.. Vi har massa nu :( .. Spec. under VFU:n =(

kraaam

2008-03-02 @ 21:51:06
URL: http://amella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0