Söndag..

Idag har det varit tråkigt väder men jag stod emot det och tog på mig regnkläder och traskade ut i rusket med Alma. Det fanns ingen hund kvar när vi kom tillbaka. Annars har jag bara tagit det lugnt idag. Blev inget Katarina i helgen, vi hoppas på att det blir till veckan nu, men vi får se hur det blir.

Sitter och väntar på att maten ska bli klar, nu är jag hungrig, det mesta av maten är klar, väntar bara på pastan med sen ska iaf jag äta. Imorgon blir det jobb, jag skulle varit ledig imorgon egentligen men de ringde ifrån en förskola och undrade om jag kunde komma imorgon. Jag har inte varit på den förskolan innan så det ska bli kul.. Nej om jag ska krydda till köttfärsen lite innan vi ska äta med.. kram och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0