Tjejsnack v. 12

Denna veckans tjejsnack handlar om motion.

  • Gillar du motion? Om inte, varför inte?

Jo, eller det är såhär att när jag väl är inne i en period som jag motionerar mycket så tycker jag att det är så skönt. Men om man inte underhåller den perioden utan slappar av en stund t.ex. över jul så tar det alltid sån tid att komma igång igen och då kommer man hela tiden på undanflyckter för att slippa.

  • Motionerar du/vill du motionera regelbundet, hur ofta?

När jag väl är inne i en period då jag är duktig så kan det bli uppåt tre gånger i veckan. Fast jag är alltid ute och går minst en gång i veckan med Johans mammas hund även fast jag inte är inne i någon träningsperiod. Jag har nämnligen ett behov av att röra på mig en hel del. Blir mer promenader nu när man får egen hund med.

  • Hur långa är/vill du ha motionspassen?

De är en timme, ibland drar de över en stund på boxningen men det gör ingenting

  • Vilken typ av motion gillar du/ägnar dig åt?

Jag gillar att springa fast det roligaste som finns när det gäller träning är boxning, det får jag verkligen en energikick av.

  • Motionerar du helst ensam, i sällskap med någon eller i större grupp?

Jag motionerar alltid tillsammans med någon, det tycker jag är det roligaste, fast en och annan ensam promenad är inte heller fel någon gång då och då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0