Torsdagkväll..

Ja nu har jag kommit hem ifrån jobbet och är seg men kommer inte till ro, gör aldrig det när jag har arbetat sent som idag. Eller brukar bli trött framåt halv tolv, tolv och då brukar jag oftast somna på tre röda. Det lär jag göra idag med eftersom jag varit uppe sedan fem idag på morgonen. Jag fick godkänt både på hemtentan och redovisningen så det kändes bra i eftermiddag, gick en lång och härlig promenad med Alma innan jag började jobba.

Ledig imorgon och det ska bli skönt, ska nog inte göra någonting, bara egna dagen åt mig själv tror jag. Det var ganska långe sedan. Göra sånt som jag tycker är roligt. Sen imorgon vid två så blir det Göteborg skulle jag tro, eller vi har inte riktigt bestämt oss när vi ska åka ännu. Vi får ta dagen som den kommer helt enkelt. Nej nu ska jag nog slänga i mig en lite macka innan jag kryper ner för natten. Kram och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0