Tråkigt väder..

Sitter uppe i Göteborg och det är så tråkigt väder ute och det gör att man blir ganska seg. Vi har varit en sväng till Ikea och El-giganten och johan köpte ett nintendo wii som han har velat göra länge nu så dem sitter och spelar för fullt just nu. Annars är det bara lugnt, vi ska inte hemta Ann förens halv åtta så vi blir nog ganska sena hem ikväll vilket inte är bra med tanke på att jag har två uppgifter som jag ska ha gjort till imorgon. Fast det känns inte så överhängande för jag ska bara göra två handdockor men jag hoppas att det löser sig. Nu har jag kommit in i en period när jag hela tiden bara tänker att det löser sig nog och hittills har juh det fungerat ganska bra.

Jag hoppas att vi ska äta snart för jag börjar bli hungrig, men jag tror att de har börjat med maten. Jag kan juh alltid gå ner och hjälpa till så går det juh lite fortare kanske. Ikväll ska vi lämna ifrån oss hunden, det kommer att bli tomt och ensamt nu när man har varit van vis tassandet. Men jag hoppas på positiva besked ifrån Ullis senare idag. Men vi får se hur det går.

Kram och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0