Tråkigt...

Ser inte fram emot påsk längre. Idag skulle vi hämtat hem valparna med en blev sjuk så det blir inte förens till helgen eller efter helgen. Tråkigt men viktigast är att den lilla blir frisk, bara tråkigt när man har sett fram emot det hela veckan. sen ska jag jobba mycket i påsk med, imorgon, påskafton och annandagen. Så det blir bara påskdagen ledigt, men man får skylla sig själv när man inte kan säga nej. Sen så säger dem på vädret att det ska bli värsta snöstormen, det känns inte så kul nu när man vill ha vår.

Det har varit några fina vårdagar nu i mars och vintern har juh varit kass så då¨behöver den inte komma nu, den ska komma när den ska komma inte efter. Annars har det inte hänt mycket, jag har gått ut på vfu nu i en vecka vilket har varit mycket roligt. Vet inte om jag redan har skrivit det men har fått godkänt på den teoretiska delen av denna kursen så får jag bara godkänt nu på vfu:n så är jag klar med första kursen på inriktningen. Tiden går så fort nu, jag har redan varit ute på en veckas vfu och då är det bara fem kvar och när vi kommer tillbaka så är vi nästan inne i maj. Vet inte om jag sagt det heller men vfu är samma sak som praktik, verksamhetsförlagd utbildning står förkortningen för.

Igår var vi till ullared en sväng och köpte några saker till den lilla valpen som kommer om två veckor, känns så långt kvar men två veckor är ingenting en tycker jag har gått fort nu. Hittade lite annan skit också som är bra att ha hemma, blir nog fler rundor dit innan året är slut med tanke på att vi ska ha husvagn i varberg i sommar med så.

Nej nu har jag inte mer att säga för tillfället men kommer nog något inlägg snart igen, har varit lite dålig på att skriva denna veckan. Ska bättra mig ska bara få ork till det. Haha..

Vårbilder..
              

Valparna..
              
                                                                                              Alma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0