1:a Maj..

Jag sitter nere i husvagnen och det ösregnar, skulle egentligen inte åkt ner för igår låg jag dödsjuk och kunde inte gå och jobba. Eller dödsjuk och dödsjuk men dunder förkyldning, feber och illamående så jag klarade inte av att åka och jobba.

Jag hoppas på bättre väder resten av helgen men jag får vila emellanåt för jag är jätteförkyld och lite småhängig. Jag är inte så jättemesig och det var faktiskt första gången jag sjukänmälde mig från Willys på fem och ett halvt år som jag har jobbat där. Jag har arbetat många gånger med feber men igår så mådde jag verkligen så dåligt så det gick bara inte.

Nu ska jag gå och lägga mig i några minuter skulle jag tro för jag känner mig lite hängig nu.
Kommer kort på söndag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0