Disk, matlagning och betalningar.

Idag var det tisdag och jag har fastnat här idag igen, jag har inte suttit här så länge idag men jag känner att det är så roligt. Än så länge har jag som överskriften säger diskat, lagat mat till att Johan hade lunch och sen har jag betalat mina räkningar så nu behöver jag inte göra det förens nästa månad och det känns väldigt skönt. Fast det tråkiga är att man efter att räkningarna är betalda inte har mycket mer pengar att röra sig på.

Jag ska eventuellt gå ner en sväng på stan och kolla in om det finns några fina kläder till bröllopet fast jag vet inte om jag hinner egentligen för jag har en tenta att tänka på. Fast jag har hittat en ganska fin klänning i Jönköping måste bara ta mig i kragen någon dag efter skolan och gå och prova den. Det finns så mycket mer kläder uppe i Jönköping än vad det finns i Värnamo men problemet är att när man väl har slutat skolan så vill man inget annat än hem. Så jag måste som sagt ta tag i detta nu någon dag och kolla upp vad dem har att erbjuda i klädväg. Jag behöver nämligen både jeans och några fina kläder att ha på bröllopet i juli. Fast Johan behöver också lite kläder så kan kanske försöka ragga upp honom till Jönköping någon dag när han har slutat jobba så kan jag åka med honom hem. Annars så blir det nog att jag går en sväng på stan efter att jag har gjort tentan på torsdag.

Så när jag funderar så blir det nog inte stan idag i alla fall, det blir nog bara till matjätten för att hämta ut min bläckpatron som har kommit. Jag återkommer senare skulle jag tro med lite mer uppdatering ifran dagen som gått.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Du får komma på blogg kurs en dag ;) Det är hiskeligt roligt när man väl förstår vad det är man gör! Jodå, allt är fin fint, ska tillbaka till bredäng några veckor som du säkert läst, så lite fjärilar i magen är det allt. Själv, är allt som det ska?

Nu är det bäst att jag arbetar lite till. Ha det gott! Kram

2008-05-27 @ 19:44:28
URL: http://fiisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0