Gott..

Nu är det lördagskväll och jag är ledig ikväll, egentligen skulle jag jobba till nio ikväll men fick byta och hamnade i frukten idag istället. Tycker att det är mycket roligare där så det var juh bra. Sen har jag varit ledig hela eftermiddagen och det har med varit skönt och imorgon så jobbar jag bara fyra timmar sen är denna helgen slut. Sen är det bara två helger kvar tills jag får åka ner till husvagnen igen. Så skönt!

Nu har jag och Johan ätit gott, och vi får väl se vart kvällen tar vägen, Johan ska hämta martin i vaggeryd och jag får se om jag hänger med. Jag har inte riktigt bestämt mig ännu och det beror lite på hur trött jag är då, Vi skulle nog ge oss ut och gå en sväng och äta en glass nu eller om vi åker en liten sväng och äter en glass. Vi får se. Hoppas att alla ni andra har det bra som är lediga, skriv gärna en liten kommentar om ni vill. Tack Ullis för din kommentar, Blev ganska avundsjuk eller kanske mer avundsjuk än vad jag redan var.

Tack för idag och slut för idag.

Kommentarer
Postat av: maria sundberg

Tack,för att jag fick vara med och testa dina
experiment.Kram Alfred

2008-05-18 @ 18:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0