Halvdagsledig..

Idag var det måndag och två veckor kvar i skolan, eller ska bara upp till jönköping tre dagar men sen är det slut. Jag har inte gjort så mycket idag mer än varit en sväng på stan och lantmännen för att köpa mat till Siri. Jag skulle ha tvättat med men det får bli på onsdag istället känner att eftermiddagen drog iväg i tid.

Vi har haft utedag idag på en förskola och det gick jättebra och det känns väldigt skönt, nu ska vi bara redovisa det sen så blir det sommarlov. Jag har en tenta med men efter redovisningen av aktivitetsdagen så slutar vi och det ska bli skönt.

Nej om jag ska börja plugga på min tenta nu med. Kanske kommer tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0