Helg..

Nu var det helg.. Eller? Jo för normala svenskar som inte jobbar helgen så är det i alla fall helg. Jag sitter fest på willys hela helgen och det är inte så roligt får i alla fall vara i frukten och det är skoj. Johan är på grillfest ikväll så jag är helt själv hemma och telefonerna fungerar inte och jag vet inte hur jag ska få till det för jag skulle hämta Johan men telefonerna fungerar inte. Fast på telias hemsida står det att felet ska beräknat vara åtgärdat vid halv tio. Siri är inte ett så trevligt sällskap tycker jag för hon sover och hon har sovit sen vi åkte ifrån Hånger typ och hon är nog trött för jag och Martin har kämpat med henne för hon hade en fästing. Sitter lite kvar men jag får hoppas att jag får ut den senare.

Har varit ute i Hånger och ridit en sväng idag och det känns i rumpan, men det var en mycket trevlig tur tycker jag. Nu ska jag återgå till så ska det låta och soffan eller sitter i soffan men ska väl lägga mig ner. jag kommer med nya uppdateringar imorgon.

Kram och Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej!
Skicka en solig hälsning från Varberg!Gott vin och gott sällskap är livet!!!!
Synd att vissa måste jobba!
Kram från oss alla på Björkäng

2008-05-17 @ 15:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0