Helgen som varit...

Jaha det var den helgen det och det gick som vanligt alldeles för fort. Trodde först att helgen skulle bli hemsk med tanke på hur jag mådde i onsdags eftermiddag men piggnade till och kom till varberg i alla fall sen. Väl där nere så har vi bara tagit det lugnt, eller jag har i alla fall gjort det. Satte upp förtältet bara sen så var det helg resten. Jag ville inte åka hem igår när vi skulle åka för där nere är det verkligen semester när man väl är där och det vet jag för jag har inte kollat på klockan en enda gång under hela helgen. Blev så van vid att inte ha någon klocka så jag glömde min egen där nere. Ikväll kommer det upp lite kort ifrån helgen skulle jag tro. Jag har varit väldigt förkyld men jag har kunnat vila ut mig ändå för det är juh varmt i husvagnen så det har inte varit några som helst problem.

Nu till något mindre roligt saker.=( Jag skrev förra veckan om ett tråkigt besked som jag hade fått och det var att min mormor har fått tillbaka sin cancer vilket inte alls var roligt att höra. Hon är så gammal med så det rörde om en hel del faktiskt. Men jag vet inte så mycket ännu men jag tror att det blir en hel del koll på det denna veckan. Jag är inte van vid sånt här heller så jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det men jag får hoppas att allt går bra, mer kan jag inte göra. Usch ja inte alls kul hade ganska svårt att sova förra veckan och många tankar i huvudet.

Igår var jag och Johan och kollade på en lägenhet och jag hoppas verkligen att vi får den för den var väldigt fin, okej inte så fina tapeter och golv men det roligaste är att hyresvärden ska renovera den och den som får lägenheten får vara med och bestämma det mesta. SÅ ROLIGT! Så jag hoppas verkligen att vi får den nu.

Idag har jag lämnat in ett stort arbete ifrån min vfu och det känns ganska så lättande, jag vet inte om det är särskilt bra men jag har gjort mitt bästa efter vad jag har orkat med och jag kan inte göra mer än att hoppas att det räcker. Har haft ganska mycket nu ett tag så jag måste erkänna att mina studier har fått ta den största smällen men jag tror att jag blir godkänd i alla fall. Nu idag så börjar jag en ny kurs och jag hoppas att den blir rolig och vi kommer vara ganska mycket ute på denna kurs och är det så fint väder som det har varit nu ett tag så är det inte alls fel att vara ute. Nej nu ska jag gå och köpa mig lite kaffe innan jag börjar, kommer som sagt en uppdatering till i eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0