Helgen..

Idag var det söndag och nu tar vi det lugnt idag, borde börja plugga till min tenta men tar tag i det när jag går och lägger mig.. tror inte att tentan blir så jobbig eftersom dem säger att det ska räcka att man har varit på föreläsningarna och jag har bara missat en och allt ifrån den föreläsningen tycker jag att jag kan så det löser sig nog.

Var ner till husvagnen inatt och det är så skönt att komma ner dit, jag har till och med badat. Fast kan meddela att vattnet var riktigt Kallt!  Har varit dålig på att uppdatera denna helgen men det blir tyvärr så ibland. Har i alla fall skickat med två bilder ifrån helgen.


Siri leker                Kallt i vattnet!

Hoppas att er helg har varit bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0