I skolan

Nu sitter jag i skolan och som vanligt vid denna tiden så väntar jag på att få börja. Först nu vid åtta har vi i studiegruppen handledning och efter det så har vi en tråkig naturövning, denna kursen är så tråkig har bara en massa saker om fotosyntesen och växter hit och djur dit. Jag fattar knappt själv så jag förstår inte hur jag ska kunna lära barnen. Jag har börjat tröttna på alla dessa resor nu kan jag säga, den enda fördelen med att resa det är att jag får en timmes vila och oftast är ganska pigg när jag kommer hem eller när jag kommer till skolan. fast jag skulle hellre ligga kvar i sängen två timmar extra. Annars idag händer det inte så mycket, jag ska vara i skolan nu hela dagen och ikväll ska jag ut till Hånger och fira min lillebror som har fyllt 18 år.

Nu verkar det som om att jag kommer ner till husvagnen i alla fall inom en månad. Jag slutar redan klockan fyra på lördag så att nu verkar det som om att jag och Johan ska ta en tripp ner och kolla läget från lördag till söndag. Det vore så skönt att komma bort lite, har bara varit hemma en helg men det är verkligen avkoppling att komma ner dit tycker jag. På fredag ska jag på inflyttningsfest hos Johanna vilket ska bli roligt för jag brukar inte träffa tjejerna så ofta nu för tiden. Sen på lördag så blir det jobb mellan halv tio och fyra och det är lönehelg så jag är inte orolig för att tiden ska gå sakta i alla fall.  Nej jag kommer nog med en uppdatering lite senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!
Håller med, naturkursen är inte rolig...
Ha det bra!
KRAM

2008-05-21 @ 20:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0