Ingenting..

Idag blir det verkligen ingenting gjort för mig, eller jag sitter och pluggar och tvättar men mer blir det inte av. Jag borde egentligen åkt till pepparmyntan och lämnat av en kista med bollar i men jag pluggar och tycker inte att jag kommer någon vart. Jag borde åka och handla med men har absolut ingen ork till det. Jag bara blivit mer och mer nervös inför den här tentan eftersom jag itne kommer någontvart och det blir säkert bättre av att jag sitter vid bloggen hela dagen.. Hehe..

Siri har sin trötta dag idag och är inte alls på hugget, det måste vara hårt att ha tjock päls nu när det är så varmt. Men jag behöver nog inte vara orolig för att hon ska piggna till för det gjorde hon innan, sen när hon väl har piggnat till då lever hon rövare i tjugo minuter en halvtimme sen så sover hon igen så. Inte konstigt att hon blir trött med tanke på att hon borde göra slut på mycket energi när hon leker som hon gör.


Inte så bra bild, den är lite suddig men en bild där hon är igång för en stund.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har skrivit upp ditt namn på söndag nu, vi flyttar upp dom till ljungstorp på fredag. Vi kanske ska ta det mellan 9 & 10 eller nått, du har ju längre bit att ta dig dit än jag.

Jodå, vi håller på att förbereda för grunden, eller magnus och pappa gör. Jag kan inte göra speciellt mkt. Jag får sköta vattningen och det lätta. Vi kanske kan ta en visningsrunda på söndag, eller har du varit nere och tittat?

Kram

2008-05-28 @ 20:41:30
URL: http://fiisan.blogg.se
Postat av: Ida

Då säger vi vid klockan 9 men skicka gärna ett sms när du kör =) Så kan vi titta ner på tomten efter vi har ridit..

Trevlig kväll!

2008-05-28 @ 21:17:05
URL: http://fiisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0