Ledig imorgon!

Tjoho! Nu har jag fått ett mail där det stod att vårt ena moment var inställt imorgon och det betyder med andra ord att jag är ledig imorgon vilket är så skönt. Det betyder att det bara blir en dag upp till Jönköping denna veckan och det blir på torsdag när vi har tentan och det gör man på en timme sen ska vi arbeta i studiegruppen vilket jag inte heller tror tar så lång tid. Jag ska inte jobba på willys förens på lördag heller så det blir en riktigt skön vecka känner jag nu. Det betyder också att jag troligtvis bara har två moment kvar innan sommarlovet och kag hoppas att det förblir så.

Ska snart springa bort till Adam så att han kan hjälpa mig med en grej på datorn, för jag ville ha en melodi till min mobil och jag hoppas att han kan fixa det, men det trodde han att han kunde. Idag har jag faktiskt varit riktigt duktig och pluggat till tentan, brukar alltid klaga på att jag inte pluggar men idag har jag tagit tag i mitt liv. Jag fick väl en massa energi när jag fick veta att jag var ledig. Så nu känns det som om att jag har en ganska stor kläm på vilka de olika djuren är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0