Måndag och en stor suck!!

Denna dagen förstördes när jag kom till skolan klockan åtta och såg att jag inte började förens klockan ett och slutar inte förens halv fýra, jag som trodde att jag skulle var hemma vid halv två men nu blir det inte förens fem, så tråkigt..Vi fick lite gjort med vårt grupparbete så det känns skönt i alla fall men blev riktigt deprimerad när jag såg att vi inte började förens ett. SUCK!

Jag fattar inte hur jag har lyckats att planera ihop mitt liv dessa tre veckor som är klar innan skolan slutar. Nu denna veckan har jag hur mycket som helst, jag är uppe i jönköping fyra dagar fast halvdagar dock och sedan jobbar jag fyra dagar. Jag blir alltså inte helt ledig en enda dag denna veckan medans jag de två sista veckorna har det hur lugnt som helst och bara jobbar en dag i veckan och ska bara upp till skolan en eller två dagar. Jag är så knasig jag och igår frågade en på willys om jag ville hoppa in en torsdagskväll vilket jag tänkte att det kan jag nog men hon sa att berit som har hand om schemat hade sagt att jag inte kan och efter en stund så kom jag på att det faktiskt var så att jag inte kan så det var tur att jag inte lovade något.

Idag ska jag ringa till henne med lägenheten och jag hoppas verkligen att han som var först i tjing på lägenheten ahr ångrat sig så att vi får den i alla fall men annars är det väl bara att leta vidare.

Nej kommer något mer uppdatering sen nu ska jag plugga lite till innan det är dags att gå och äta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0