Onsdag..

Idag har jag varit ledig ifrån skolan och har som vanligt inte fått någonting gjort, satt framför tv:n tills klockan två och sedan gjorde jag mig iordning för at gå och jobba vid tre. Var ute och gick och tränade Siri en kort runda med för imorgon blir det valpkurs igen och det ska bli skoj.

Jag missade tisdagstemat igår men dagen gick i ett, jag var i skolan mellan åtta och fem sen var jag hemma vid sex och började jobba på willys klockan kvart över sex, så det gick i ett.

Få se om vi får ihop någon dag att rida och och Ida, hehe det rimmade. Jag hoppas på det för det vore verkligen skoj att både få träffa hästarna och Ida igen.

Nej nu ska jag sova, kommer en bättre uppdatering imorgon kväll.

Kram Nina

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, det är verkligen helt sjukt. Nu har det även kommit fram att samma gubbe har upprepade gånger våltagit en 14 årig flicka, detta har hänt på växjös stadshotell. Han är inte redig i huvudet!

Tack själv! Vi får göra om det framöver =) Trevlig kväll! Kram

2008-05-16 @ 20:29:33
URL: http://fiisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0