Plugg och tvätt.

Idag så blir det plugg för hela slanten, har en tenta imorgon som jag verkligen inte ser fram emot men jag måste väl plugga på den i alla fall så att jag slipper göra om den. Problemet med mig är att jag är på tok för lugn inför den här tentan. Fast det var jag inför den förra tentan med och det gick juh bra, vi får se imorgon hur det går. Den kanske är svårare än vad jag tror och då går det åt pipan, fast kursledaren sa att det räckte med alla föreläsningar för att få godkänt och det är det som jag strävar för.

Har fått ta tag i hemmet med och tvättat lite, eller tvättkorgen var full, jag förstår inte vad som har hänt men tvättkorgen blir av någon konstig anledning full väldigt fort nu för tiden får juh tvätta varje vecka. Ska gå ner nu snart och sen blir det böckerna som gäller. Jag återkommer senare. kram kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej idag igen =)

Jobbar du hela helgen? Minna är ledig både lördag & söndag och jag är hemma hela helgen. Så hinner du komma ut och rida någon av dagarna är du mer än välkommen!

Kram Ida

2008-05-28 @ 11:44:21
URL: http://fiisan.blogg.se
Postat av: Ida

Då kan vi väl satsa på söndag så länge, så får vi se när det närmar sig. Men det ska bli varmt i helgen säger dom så frågan är om vi ska försöka ta det ganska tidigt? Inte klockan 7 kanske direkt men vi borde nog inte ta det mitt på dagen iaf.

Kram

2008-05-28 @ 12:55:55
URL: http://fiisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0