Äntligen fredag och helg!

Idag har jag hunnit med allt som jag skulle trotts att jag inte trodde det. Jag har julstädat och plockat upp alla julsakerna eller jag har inte plockat upp tomtar och sånt ännu men det kommer runt lucia sen. Jag var en sväng och hälsade på mormor på sjukhuset innan idag med och stackarn var så pigg och hin får ligga kvar där hela helgen fast det är lika bra så att de får ta alla prover och så. Jag sa det till henne att hon får se det som en semester.

Idag hade vi piratfest i F-klassen och jag tror att barnen uppskattade det ganska mycket eller det verkade så i alla fall.

Nu är det dags att ta helg och imorgon blir det barndop och sen blir det Gisleparken.


Kommentarer
Postat av: Tina

Kul på Gisleparken raring? =) /Puss

2008-11-30 @ 13:44:09
URL: http://tinasfinelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0