Där rök jag dit..

Idag har jag varit hemma från rörstorpskolan för jag mår inte riktigt bra eller har fått en liten släng av kräksjukan tror jag. Var uppe inatt två gånger men nu verkar det ha gett med sig så det var nog bara en släng av det, fast det är verkligen inte alls kul. Jag har bara lite magknip och jag får behålla maten så om jag inte blir sämre så kan jag nog pallra mig iväg imorgon.

Jag mest legat framför tv:n och kurerat min mage med avslagen cola och fil men nu i eftermiddag så kände jag att krafterna kom tillbaka till mig så jag har faktiskt diskat. Det dock känns att jag fortfarande är ur gängorna för jag är helt slut nu efteråt.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Krya på dig!

Kram Ullis

2008-11-17 @ 16:28:37
Postat av: Sofia

Hej!

Krya på dej!!

KRAM

2008-11-17 @ 17:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0